Magiczny ogród uczuć i emocji
Opis
Magiczny ogród uczuć i emocji - poznaj książkę dla dzieci, w której zakochali się dorośli.
Nie jest to książka o cukrzycy, niemniej chcemy Wam ją bardzo polecić, gdyż porusza tematy emocji i odczuć a tych u dzieci nie brakuje. Dzięki uprzejmości autora Marcina Bartusiak możemy ją Wam tu pokazać.
Magiczny ogród uczuć i emocji to opowieść o dwóch króliczych bliźniakach. Wyruszają oni do magicznej krainy, która zamienia uczucia i emocje w elementy natury. Dzięki temu zrozumieją czym one są, jaki mają na nich wpływ oraz w jaki sposób z nich korzystać.
Nieopodal króliczej nory zawitał cyrk. Okoliczne zwierzęta z ogromną ciekawością przyszły na występ. Wśród nich były bliźniacze króliki – dzieci rolnika i kwiaciarki. Po cyrkowych przedstawieniach bracia stwierdzili, że sadzenie roślin jest nudnym zajęciem i chcą na co dzień doświadczać takich emocji jak w cyrku. Królicza mama wytłumaczyła jednak dzieciom, że doświadczanie tak silnych emocji w młodym wieku utrudni im rozpoznanie delikatnych uczuć i – co gorsza – może spowodować przywiązanie się do cyrku i nieustanną gonitwę za jego emocjami. Aby lepiej zrozumieć, czym są emocje, bracia wyruszą w podróż do Magicznego Ogrodu, który zamienia je w elementy natury.
Dzięki książce dzieci uczą się prostej i bardzo skutecznej metody radzenia sobie z emocjami. Nabywają umiejętność „świadomego rozwoju”, dzięki obserwacji konsekwencji własnych decyzji. Dlatego pozycja ta cieszy się uznaniem w kręgu psychologów i terapeutów.
Książka prowadzi umysł przez piękny proces poznawania niewidzialnego świata uczuć i emocji. Na samym końcu czytelnik otworzy kopertę, dzięki której ujrzy ten niewidzialny świat, co ugruntuje poznaną wiedzę.
Znajdziecie w niej rozdziały m.in: życzliwość, szacunek, odwaga, uczciwość.
Książka jest bez obrazków i polecana dla dzieci powyżej 7 roku życia i dla dorosłych
Typ okładki: twarda
Ilość stron: 88 plus koperta z niespodzianką
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.